Znany bukmacher zmienia nazwę

Kategoria: Kasynowe nowości | 17 października 2016

Już wkrótce w miejsce rozpoznawalnego logo Unibet Group pojawić ma się nowa nazwa – Kindred. Zdaniem Andersa Ströma, prezesa firmy, jest to krok, który należy podjąć w celu zapewnienia przejrzystości działań firmy.

Po zakupie mniejszych marek, takich jak MariaCasino, Bingo.com, Stan James i iGame konsorcjum Unibet posługuje się różnymi logotypami, co może wprowadzić zamieszanie wśród użytkowników.
Anders Ström zaręcza jednak że dla klientów starych serwisów Unibetu, jak i miłośników marek, które firma wykupiła, właściwie nic się nie zmieni. Dalej będą mogli używać swoich ulubionych gier i obstawiać w miejscach, które dobrze znają. Zmieni się jedynie oprawa graficzna logotypów.

Zmiana nazwy jest zatem jedynie elementem kampanii wizerunkowej, mającej zapewnić przejrzystość działania Unibet – a wkrótce już Kindred Group. Choć jak zawsze w takiej sytuacji jest to działanie niosące w sobie odrobinę ryzyka, wiele wskazuje na to, że zarząd firmy podejmie decyzję o zmianie już w najbliższym czasie.