Bet-at-home ukarane za erotycznego tweeta

Kategoria: Kasynowe nowości | 15 kwietnia 2016

Advertising Standards Authority, instytucja zajmująca się w Wielkiej Brytanii kontrolowaniem przestrzeni reklamowej i zgodności wyświetlanych przez koncerny reklam z prawem stwierdziła, że doszło do naruszenia brytyjskich przepisów przez bukmachera Bet-at-home. Nie obyło się więc bez kary.

Kontrowersje dotyczą jednego z tweetów zamieszczonego w zeszłym roku przez Bet-at-home. Dołączone do niego było zdjęcie, na którym kobieta, opuszczając spodnie, prezentowała majtki z napisem „Jeśli możesz to przeczytać, to Twój szczęśliwy dzień”. Brytyjskie przepisy tymczasem wyraźnie zabraniają propagowania reklam, które w erotyczny sposób miałyby zachęcać do korzystania z serwisów hazardowych.

Bukmacher próbował się tłumaczyć, że tweet nie był skierowany konkretnie do mieszkańców Wielkiej Brytanii, jednak nie przekonało to kontrolerów. Tweet napisany był w języku angielskim, miał reklamować zbliżający się mecz Liverpool’u i nic nie wskazywało na to, że miałby odnosić się do drużyny jakiegokolwiek innego państwa.